Každý má právo na názor, jenže...

Luděk Navara ve svém komentáři odsuzuje usnesení Poslanecké sněmovny o zločinech privatizace.

Sto lidí, sto pohledů na věc. Nejde jen o OKD a Bakalu, privatizace se stala prostředkem ke zničení mnoha prosperujících podniků. Následky neseme dodnes. Není proč toto tolerovat. Nebýt těchto činů, nemusely by státu chybět peníze ve zdravotnictví, sociální oblasti, školství. Daňové ráje schovaly peníze těchto podnikavců a lidé u nás doma organizují sbírky na pomoc nemocným dětem, které potřebují peníze pro záchranu či zlepšení života.

Privatizační podvody zaslouží bezesporu trest a náš stát, potažmo občané, návrat takto nepoctivě získaných peněz, ať se to Luďkovi Navarovi líbí, nebo ne.

Pavel KOVÁČIK, předseda poslaneckého klubu KSČM


Jak hodnotíte tento článek? (1 - nejhorší, 7 - nejlepší)

Hodnocení: 5.6, celkem 42 hlasů.

Pavel KOVÁČIK

Diskuse k článku

Vážení čtenáři, chcete-li se zapojit do diskuse, prosíme vás o dodržování slušného vystupování. Příspěvky, které budou obsahovat sprosté výrazy, smažeme.


pleningeri
2019-06-11 11:31
jarprchal43 - jistě z nakyslého mléka uvaříte tvaroh. Pili jsme
plnotučné a v létě "zabřesklé" mléko jsem občas přinesl
z krámu. Zato mlékárna byla v každém okrese ...
salekiv
2019-06-11 11:27
hajek.jiri51: Tatra, Zetor, Aero stále vyrábějí, výrobu cukru si
netroufnu posuzovat. Jsem ale ze severu, kde byl textilní průmysl silně
zastoupen. Všichni vědí, že na jeho útlum neměla privatizace téměř
žádný vliv. Jeho konec je spojen především s dumpingovými asijskými
cenami. Tatru také posuzovat nemohu, ale např. podobný LIAZ ano. Řada
mých známých tam pracovala. Vím proto, že jeho konec je v tomto
případě spojen právě se zastaralou používanou technologií a tím
pádem s téměř nulovým zájmem o tato nákladní auta po roce 1990. I
běžnému člověku je jasné, že v automobilovém průmyslu má šanci
pouze velkosériová výroba, protože vývoj jednotlivých komponent je
finančně obrovsky náročný. To vidíme na příkladu Škoda auto. Ať
se nám to líbí nebo ne, kde by asi tak byla bez VW.
hajek.jiri51
2019-06-11 10:34
Proč téměř zanikla Tatra, Zetor, Aero, výroba cukru, textilní
průmysl - jen tak namátkou, kvůli nekvalitě? Některé Zde
prezentované názory jsou tak neobjektivní jako jednostranné a
primitivní, že možná stačí na spokojený spánek prosťáčkům, ale
to je tak asi vše.
donald.kaczerowski
2019-06-11 09:32
A kde s tím vyšetřováním začneme? Což takhle u Babiše a Tomana?
jarprchal43
2019-06-11 09:14
pleningeri - Nechtějte vědět, co se dávalo do uzenin za komunistů.
Můj táta pracoval v podniku Pražský průmysl masný, takže o tom něco
vím. Jiní by vám mohli vyprávět, co všechno bylo v másle a mléce.
Nevím, jestli jste viděl, co vzniklo, když jste se pokusil mléko
svařit.
pleningeri
2019-06-11 08:58
Nojo, proto po jednáních o vstupu ČR do EU jsme museli zrušit většinu
potravinářských ČSN, aby nás mohl zaplavit margarín RAMA-rodná
sestra másla, místo masa v salámech drůbeží separát, místo
vepřového z našich chovů maso z tramtárie, ...
salekiv
2019-06-11 07:48
Pro socialistickou společnost byla charakteristická podřízenost
hospodářských systémů sovětskému bloku. V rámci něj docházelo k
redistribuci směrem k méně rozvinutým státům. Tři čtvrtiny obchodu
ČSSR se uskutečňovalo se státy RVHP. Na trzích socialistických
států, kde převyšovala poptávka nabídku, byl odbyt zaručen i při
mizerné kvalitě. Po rozpadu těchto trhů a otevření se všech
bývalých socialistických států Západu, naše zboží nechtěli ani v
SSSR. Obrovské neefektivní bývalé socialistické molochy
využívající technologie z doby krále klacka, by zkrachovaly tak jako
tak. To, že na privatizaci se napakovaly některé bývalé komunistické
kádry, je pravda. Myslet si ale, že bez privatizace bychom tu dnes měli
prosperující hospodářský zázrak, může jen chudý duchem.
Hlasování
Reklama
Reklama

Reklama

Vydává Futura a.s., Politických vězňů 9, 111 21 Praha 1.
Telefony - ústředna: 222 897 111, sekretariát: 222 897 256.
Email: internet@halonoviny.cz, ISSN 1210-1494.